Mindre än 50 dagar kvar

Nu börjar det verkligen att kännas att man är gravid. Inte alls långt kvar nu, mindre än 50 dagar kvar! Den här tiden borde ju gå snabbt..
Har märkt nu på sista tiden att jag inte alls orkar så mycket. Bara att gå till affären är väldigt ansträngande. Har ju iofs tyckt så en lång period nu men på sista tiden känns det verkligen som att jag är med i världens maratonlopp så fort jag bara börjar att röra på mig. Och jag antar att det bara kommer att bli värre nu med veckorna som är kvar.


Lite nytt om magen:

Mått: 103,5cm
Vikt: pendlar mellan 68-70kg


Fakta om bebisen:

Vecka: 34  (6 veckor kvar!!!)
C:a Längd: 42-43cm
Ca vikt: 2400gram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback