Förberedelser inför dopet

Ja som rubriken lyder så har det sista dagarna varit fullt sjå med alla förberedelser inför dopet. Häromdagen var jag inne i farsta centrum med Denise och Natta för att inhandla lite saker till dukningen och för att se om jag hittade något att ha på mig. Det gjorde jag dessvärre inte.

Har även beställt massa saker på nätet till dukningen och dessa kom idag! Sedan var vi (jag och Nicklas) inne på dressman och provade kostym. Vi hittade en jättefin men dyr en som han köpte. Sedan var det dags för skor. Fan vad snygg min man är, jag har aldrig sett honom i kostym förut och jag måste erkänna att han såg jääävligt bra ut i den. Blev lite nykär faktiskt! Vill inte avslöja för mycket om dukningen men temat kommer iaf att gå i ..... ROSA.... Såklart, det är ju en flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback