Utveckling *uppdaterad*

Igår såg jag att Isabella för första gången tittade på sina händer.. Ögonen gick i kors och följde hennes sprattlande rörelser. Det såg jätteroligt ut. Hon blir 8 veckor nu på lördag så hon ligger rätt bra i sin utveckling tycker jag.

Idag ska vi till läkaren. Kommer inte riktigt ihåg vad vi ska göra denna gång men jag ska be att han tittar på naveln på samma gång. Hon har ju ett grandylom eller vad det heter. Det menas att hela naveln inte velat lossna ordentligt så att hon haft en liten böld kvar efter att hon tappade sin. Efter 2 lapiceringar (stavning) så är den fortfarande kvar. Den har minskat visserligen men är fortfarande kvar så vi får se vad han tänker göra med det. Den senaste lapiceringen fick hon ju iofs i slutet av förra veckan så det är kanske för tidigt för att göra en till.

Har nu varit hos farbror doktorn och allt såg bara finfint ut. Vikten är 5120gram och längden 58cm. Stor tjej som växer så att det knakar. Måste börja rensa ut alla 56 kläder då dom inte sitter lika bra längre. Vissa har jag tänkt att spara och resten blir till att ge bort eller sälja. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback