Julmys

Oj oj oj vad mycket vi har haft att göra nu! I fredags så var jag, Nicklas, syster o Jimmy i kista C och shoppade julklappar i sista minuten. Självklart var även Issa med! Vi stannade där tills stängning och var hemma vid 11.
Sen i lördags så blev det ännu mera shopping bla i gränby.. Min nya favoritaffär där är Fuji! Jag bara älskar hur snabbt och smidigt och hur billigt det är att framkalla bilder! Så det har jag gjort nu! Framkallat en massa bilder så vi kan skapa oss ett riktigt familjealbum! Mysfaktor 10 på den!
 
Igår hade vi en minijulafton hemma hos oss med min familj. Dom kunde inte komma imorgon å vi hade blivit så många så vi gjorde såhär istället! Fick jättefina saker bla en stor spegel som vi ska ha i hallen och en stooor golvkandelaber som jag velat ha såå länge! Samt en byrå i matchande serie till Isabellas rum! Vi åt massa julmat så jag hade lite ont i magen sen haha.. isabella har fått en jättegullig tomtedräkt som hon hade på sig igår! Världens sötaste unge är det där! <3
 
Å idag väntas ännu mera då hela Nicklas familj kommer hit snart!  Ska se om jag kan uppdatera med lite bilder sen!
 
 
Snart väntar Nyår!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback