Annons: Nya vänner sökes!

Sökes: Nya likasinnade vänner med fokus på ärlighet, omtänksamhet, öppenhet, intressen och viljan att umgås!


Verkar tyvärr som att jag och min sambo tappat alla våra vänner..

...så därför söker vi nu nya vänner att umgås med. Vi tycker det vore roligt med parmiddagar, eller bara sitta hemma antingen hos oss eller er och umgås, ex titta på film eller spela spel, men även hitta på andra aktiviteter utanför hemmet ihop. Det vore också roligt ifall man kunde åka på semestrar tillsammans i framtiden! Vi är båda ärliga och snälla personer, som gillar det enkla men även tycker det är spännande med nya erfarenheter.

Finns ni därute?

Kommentarer
Micaela säger:

Ni är inte ensamma om att tappat vänner .. tappa mina vänner också efter ja berätta att ja e gravid:/

2012-02-26 | 01:04:26
Bloggadress: http://michaelabodin.blogg.se/
Sandra säger:

Vore jättekul att lära känna lite nya vänner. Jag är 26 år och bor med min man och våra barn Love 7 och Saga 4 samt bebis med bf i Maj. Vi bor i Tyresö och du får gärna mejla om du känner för det så kan vi prata mer. Mvh Sandra

2012-02-26 | 11:00:03
Micaela säger:

ja precis:S nja blir nog utanför västerås nånstans=)

2012-02-26 | 22:38:43
Bloggadress: http://michaelabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback