Besök på mödravården

Igår var vi på MVC för att mäta magen, kolla hjärtljud, vikt osv. Allt såg bra ut. Och tydligen växer jag som jag ska. Hjärtljuden förra gången var på 150 och denna gång på 145. Fick även ta blodprov för att se ifall jag fortfarande hade järnbrist men det såg bra ut, kanske något lågt men inte oroväckande. Jag som inte ens har ätit järntabletterna.. FY skäms! Men hon tyckte att jag lika gärna kunde äta lite mer broccoli och kött så skulle det inte vara någon fara.

Återbesök igen om 4 veckor för att kolla min kurva.

Tycker tiden går så sakta, och nu händer inte så mycket heller i graviditeten så det känns som att jag inte har så mycket att blogga om. Händer mer på andra fronten och vissa saker vill jag helst inte ta upp här. Men idag har jag och Nicklas iaf storstädat i förrådet... Det behövdes verkligen!
Jag har även rensat ut massa hästsaker som jag lagt ut på försäljning på tradera! Jag älskar verkligen tradera! I veckan ska hästarna hem igen, dom har varit utlånade men kommer alltså hem nu! Gud vad jag längtar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback