Läkarbesök

Igår var jag och Nicklas och träffade en läkare för att jag haft så ont tack vare min foglossning. Jag har ju tidigare gått till en sjukgymnast men där fick jag bara ett bälte som jag inte tyckte hjälpte ett skit. Så därför bestämde jag mig för att boka en tid till min gynekolog. Hon var dock sjuk så jag fick träffa en annan tjej som beslutade sig för att sjukskriva mig på 75% samt att hon rekommenderade akupunktur och en gravidkudde att sova med. Så jag och Nicklas begav oss till en barnbutik och införskaffade mig en sådan.

Tyckte den mest var i vägen inatt men det kanske tar ett par dagar innan man vänjer sig. Någon som haft några erfarenheter av dom eller akupunktur förut? Hjäper det verkligen mot foglossning?

Bilden är lånad från tillverkaren. (Det är alltså inte jag på bilden)

Kommentarer
Jennie säger:

Hejsan

Om de funkar berätta gärna för har själv riktigt ont, speciellt nu när de är massa snö och man spänner sig när man går :(

2012-02-03 | 13:52:47
Jag säger:

Hej Jennie. Ja det ska jag göra. Just nu tycker jag iaf att gravidkudden mest är i vägen och akupunktur har jag inte provat på en. Men så fort jag gjort det så kommer det ett inlägg om det =)



Jag brukar ta ett varmt bad på kvällarna.. Det kan hjälpa lite granna tycker jag :)

2012-02-04 | 09:11:48
Mikaela säger:

Vilken mysig kudde!

2012-02-04 | 09:44:43
Bloggadress: http://elanilsson.blogg.se/
Jag säger:

Ja,den är verkligen mysig. Helt perfekt om man känner sig lite ensam =)

2012-02-04 | 17:13:17
Bloggadress: http://varalskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback