Tråkig dag

Usch vilken tråkig dag det har varit idag. Det snöar så jag känner mig inte alls sugen på att röra mig hemifrån även fastän jag hade sagt till mormor att jag skulle gå dit och fika. Jag är helt matt i hela kroppen också, har sovit dåligt nu under hela tiden som Nicklas har varit borta och inatt har jag inte sovit alls. Har legat vaken och varit orolig och funderat över en massa saker som jag inte vill skriva ut här.

Ikväll sent, kommer iaf Nicklas hem, som jag har längtat! Har saknat att få pussa och krama om honom men fan vad tiden går sakta.. Har ju längtat ända sedan igår och nu går tiden sååå sakta..


Jag tänkte iaf unna mig lite thaimat till lunch. Jag var på Willys och handlade innan han åkte och hittade då sån här micromat i thaiform som jag köpte hem för att testa. OH gud, vad gott! Det smakar precis som det jag brukar köpa på Thai take away:en här i Nynäs och jag rekommenderar den starkt för er som älskar thaimat. Det fanns fem olika smaker att prova men jag köpte hem den med kyckling och röd curry! Nej gud vad hungrig jag blev nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback