Jag älskar att fynda!

Ja, det är precis som rubriken lyder. Jag älskar verkligen att fynda! Hur underbart känns det inte när man gör något riktigt bra fynd?

Som jag gjorde nu i helgen...

Jag och Nicklas åkte till en sport-outlet för att titta på en ny vinterjacka till mig då jag tyckt att min inte värmer tillräckligt. Jag hittade ganska snabbt en snygg parkas som jag föll för där ordinarie pris låg på 1900kr. Men nu var den nedsatt till 50% dvs 950kr för den. OCH som om inte det skulle varit nog så fick man för varje jacka man köpte 1 GRATIS!
Gravid som jag är så tänkte jag vara lite smart (för en gångs skull :P) så jag tog en jacka i strl 36 som jag kan ha nu och kommer kunna ha sen när magen är borta och så tog jag även en i strl 38 som jag kan ha om några veckor och fram till våren. Perfekt verkligen! Nicklas passade även på att fynda nya mjukisbyxor och så hittade vi dessa som vi självklart inte kunde motstå:



Söta va?


Totalt gick allt på 1250kr och då fick vi:

2st Jackor
1par mjukisbyxor
1par bebisskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback