Öppningspremiär av ny barnbutik!

Hej alla!

I fredags var vi (familjen) inbjudna på förvisning och öppning av en ny barnbutik där vi bor. Och det var jättetrevligt verkligen! Dom bjöd på bubbel (alkoholfritt såklart) och tilltugg i massa och såklart 20% på hela sortimentet!

Jag kunde som vanligt inte motstå att handla och det blev 3 st mysiga klädesplagg: varav ett kunde man göra om till en påse genom att bara öppna mellan benen och knäppa ihop dessa. De andra 2 har jag tagit bild på och tänkte visa er.


Nicklas favorit:


Min favorit:



Ser ni dom små ögonen och munnen på fötterna! Åh gud, jag bara döööööör!! så sött!!!!!!

Nu undrar ni säkert varför vi köpt så stora storlekar, men faktum är att jag har både en mamma och en mormor som tokhandlat (och handlar) till den här bebisen och det mesta har vi faktiskt redan. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback