Att döpas eller inte

Många har frågat oss om vi ska döpa vårt barn eller inte. Varken jag eller Nicklas är särskilt troende av oss, men vi har ändå kommit fram till att vi vill göra det. Det är mest för att vi själva är döpta och att det mera känns som en tradition än något annat.

Jag har iaf nu i dagarna tagit tag i alla förberedelser som ska göras inför själva dopet. Jag har skrivit upp vilka jag vill bjuda. Har funderat på vilken kyrka hon ska döpas i och vart mottagningen ska vara. Har även fixat med massa samtal och allt runtomkring så nu börjar jag känna mig rätt så klar. Tänker inte avslöja för mycket än men jag lovar att uppdatera er med mer info när det börjar bli dags. Är faktiskt rätt så nöjd men som sagt så får ni reda på mera när det börjar att närma sig. Längtar faktiskt dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback