Magsjuka

Igår var hela familjen nere på stan, eller rättare sagt i hamnen med Natta och hennes 2 barn, Denise, Martin och lilla hedwig. Det var ju sista dagen för regattan som har pågått nu i 10 dagar. Ett stort firande då det var 100 år sedan vi hade OS i Nynäshamn. Eller det var väl rättare sagt en gren i OS. Hursomhelst så har dom öppnat ett tacoställe i en av hamnbodarna i år och vi passade på att prova detta.

Det visade sig inte vara så smart. Inatt fick jag jätteont i magen och började att kräkas. Nicklas likaså. Pratade även med Denise idag som sa att hon också hade ont i magen. Natta verkade ha klarat sig (har inte pratat med henne) för hon tyckte att det smakade konstigt och åt därför inte så mycket av maten.

Har bestämt mig för att jag ska gå ner dit så fort jag blir frisk och berätta för dom att vi blev magsjuka och så kan man ju hoppas på att man kan få någon slags kompensation för det. Men det är väl bara att drömma om..

Kommentarer
Sofi säger:

Ni kan ju anmäla till...hmmm, vart det nu är man anmäler sånt =P

2012-07-31 | 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback