En händelserik gårdag.

Igår var det J's student. Hade förvarnat redan innan att jag förmodligen inte skulle orka med hela då jag blir trött nu för minsta lilla, och att först trängas i en massa folkmassor för att sedan sitta med en massa släktingar och hålla god min är tyvärr inget som jag kände stor lust för.
Men redan på morgonen igår så såg det ut som att det skulle bli ändrade planer. Jag fick ganska kraftiga värkar med ett mellanrum på 5 minuter så tänkte att det är lika bra att ringa hem Nicklas från jobbet. Halv 10 fick han jobba till sen var det bara för honom att fara hemåt. Här hemma fick jag nojja om att packa om BB väskan, koka te och duscha o göra mig fin. Ringde Södertälje BB som sa att jag fick komma in och sen åkte vi. Måste ge ett väldans stort tack till Agneta som erbjöd sig att följa med och hålla mig sällskap på sin lediga dag, trots att vi knappt känner varandra! Sådanna som du växer inte på träd och dom ska man hålla hårt i!
Hursomhelst så kom vi fram till att jag skulle höra av mig till henne om jag var tvungen att stanna kvar, dvs om det var på gång. Efter en massa undersökningar kom de fram till att det bara var falskt alarm. Visst hade jag värkar som kom med 5-7 minuters mellanrum, men dom var inte tillräckligt starka än för att jag skulle få stanna samt att jag inte var öppen något så det var bara att fara hemåt.
Väl hemma så for vi upp till J's studentmottagning där det serverades tacopaj och smörgåstårta och till efterrätt bjöds det på tre olika sorter tårtor varav min favorittårta stod på menyn! Mums!!! Jag kan ju verkligen påstå att jag, i detta skede, åt för två.
Han fick förresten en massa fina presenter av alla!

Inatt har värkarna fortfarande existerat men med lite mera kraft så jag tror nog att det kan ske vilken dag som helst nu! Idag har jag även en massa skojj inplanerat! Min mamma fyllde år i måndags tillsammans med en av min bästa barndoms-kamrater så dessa två ska firas idag! Sedan i eftermiddag är det något jippo i Sundbyberg där min pappa med sin familj bor så vi tänkte åka över och umgås lite med dom! Fullt upp som ni märker så jag hoppas att det kanske kan hjälpa till lite på traven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback