Ingen bebis ännu

Precis som rubriken lyder så har det än så länge inte kommit någon bebis. Har ju fått 3! BF datum att gå efter och det första var 29:e Maj. Check, ingen bebis där. Andra datumet var 4:e Juni.. Check, ingen bebis då heller och nu igår den 10:e var datum nummer 3. Check, ingen bebis igår heller.
Idag är det BF + 1.. Iaf så tror jag att man räknar så och än så länge känns det inte som att storken kommer att hälsa på oss idag.

Jag börjar också bli måttligt less på att alla dagligen ska tjata och fråga om bebis har kommit eller när den ska komma? Hur fan ska jag veta när den vill titta fram? Och jag lovar er att jag ska säga till när bebis är på g. Förlåt för att jag verkar lite gnällig då det kanske känns som en bagatell sak att hänga upp sig på, men när alla ringer och smsar dagligen och frågar så blir man faktiskt lite less. Jag vet ju lika lite som ni. Och som sagt så kommer jag garanterat att höra av mig den dagen vi åker in och bebis är på väg. Det är minst lika frustrerande för mig eftersom att det ändå är jag som går och väntar och väntar och bär på den här lilla saken. Och inte fan är det lätt.. Känner mig som en uppstoppad kossa och jag önskar att jag kunde känna mig smidig men just nu känns det som att ordspråket smidig som ett kylskåp bara är en underdrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback