Semesterplaneringar

Som många säkert vet så kan det ju bli lite svårt med semesterplaneringar när man väntar barn. Dels för att man inte riktigt kan säga när bebisen ska titta fram och dels för att bebisen kanske precis är nyfödd till sommaren som i mitt fall. Nicklas har även precis fått ett nytt jobb så därför är det kanske inte så jätte aktuellt att börja plocka ut en massa semesterdagar. Men lite planer har vi ändå gjort för sommaren. Datum är ännu inte satta men destinationerna är klara iaf. Så här ser våran semesterplanering ut hittills.


Juli: Dalarna (Isaks dop) - weekend
Juli: Västkusten inkl en tripp till Ullared - 10 dagar
Aug: Gotland - weekend

Kommentarer
Mamma till Ajdin och Edvin säger:

Kul att planera semester och små resor.

Jag och min familj ska ner till Balkan-länderna i slutet på nästa vecka :) vi ska bila ner så det kommer vara trevligt. Å andra sidan är jag lite nervös hur det ska gå med en busig treåring och en som är 7 veckor :/ håller i alla fall tummar att det ska gå bra :)

2012-06-17 | 21:29:43
Bloggadress: http://chicmommys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback