Studentmottagning nr 2

Det är mycket nu så bloggandet blir faktiskt lite lidande. Var och varannan dag tror jag att det ska bli bebis men bebisen verkar envis för i slutändan så händer det inget. Börjar tro att jag är skendräktig!

Hur som helst så var jag och Nicklas på min andra brors studentmottagning i torsdags. Det bjöds på MASSOR av mat i form av smörgåstårta, pastasallader, kycklingklubbor, piroger av olika sorter och massa annat. Fick träffa "mina" släktingar som jag inte träffat på jättelänge och det var jättetrevligt! Fredrik fick massa pengar och presenter och jag tror han blev rätt så nöjd :P



I helgen fick Nicklas sin nya dator. Jag var lite elak mot honom i fredags men haha det var ju faktiskt lite roligt! Så här snäll är jag: Johan ringer mig i fredags på dagen för att berätta att datorn vi har beställt har kommit. Okej bra tänker jag och ringer Nicklas och istället för att berätta att datorn har kommit så frågar jag: Du, skulle inte vi kunna ha myskväll ikväll?, släppa allt med mobiler/datorer att göra och hyra film och äta god mat och bara mysa.. -Visst säger han och jag svarar perfekt! Sedan säger jag: Du, förresten.. en sak till: Din dator kom idag.. HAHA..
Nicklas började visserligen också att skratta men vi kom "överens" om att han fick sitta hela lördagen och pilla med den istället. Det var väl ändå en fair deal? =)  
Ibland får man faktiskt lov att vara lite självisk.. Eller hur? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback