Fotograf efterlyses!

Vi har införskaffat oss en skitsnygg tavelram som vi tänkt använda till familjen sen men har insett att vi inte har några fotografier alls på oss. Och man vill ju inte ta från mobilkameran. Vi äger heller ingen egen kamera och ingen av oss är väl egentligen ingen expert på att fotografera så nu efterlyser vi en bra och duktig fotograf som har tid och lust att ta lite fina kort på oss. Bebisen har ju iofs inte kommit än men det vore ju fint att ha några kort på mig och Nicklas samt på bebismagen innan bebis kommer.


Finns det någon därute som känner till någon duktig porträtt fotograf i närheten av Nynäshamn eller runt om i Stockholm?


Här är ramen:


Kommentarer
Kristina säger:

Jag fotograferar för tillfället bebismagar gratis eftersom jag behöver portfoliobilder, så hör gärna av dig! Sen kan jag förstås fotografera den nyblivna familjen till ett bra pris senare också! :)

Vänliga hälsningar

Kristina

2012-03-16 | 13:03:57
Bloggadress: http://facebook.com/kickpix
fredrika säger:

Vart får man tag i den där skitsnygga ramen? :-D

2012-03-17 | 18:25:31
Bloggadress: http://fredrikas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback