Lite oro i natt!

Igår efter att jag och Nicklas kommit hem från stallet så kände jag mig helt slut i kroppen. Tog ett varmt bad och efter badet fick jag massa förverkar/sammandragningar. Hade ganska ont och tyckte att det rann ut fostervatten också. Vi blev ganska oroliga och googlade en massa på vad det är för symptom om man öppnar sig för tidigt. Vi bestämde oss dock för att jag skulle lägga mig ner och vila lite och om det blev värre så skulle vi åka in. Stackars Nicklas har knappt sovit något i natt. Han har typ suttit och vakat över mig för att se så att inget skulle hända!

Imorse när jag vaknade hade jag ont i hela kroppen, mestadels nedre magen och nedre rygg samt att jag kände mig väldigt matt och trött. Hade också en hel del spänningar i magen. Så jag ringde till stallägaren och sa att det nog inte blev något stall för mig idag, sedan ringde jag mamma för att rådfråga om vi skulle åka till sjukhuset eller om vi skulle avvakta lite till. Hon tyckte att vi skulle avvakta. Hon sa även att hon trodde att det kunde bero på all stress som jag varit med om på sista tiden och de ansträngningar som jag gjort. Så även hon tyckte att vi skulle vila lite och blev det värre så skulle vi ringa och sedan åka in. Nu har jag vilat hela dagen och det känns faktiskt bättre. Så om det inte händer något mer under dagen/kvällen så avvaktar jag nog till läkarbesöket hos barnmorskan i veckan så får hon kolla att allt är som det ska.


Stanna kvar där inne en liten stund till älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback