sjukling igen

Finns inte så mycket att uppdatera er om just nu. Har faktiskt inte hänt så mycket på sista tiden.
Var ju hos MVC i onsdags, allt såg bra ut och alla kurvan var jämn och fin. Inget nytt att rapportera på bebisfronten iaf, förutom kanske att min mormor varit i farten igen och köpte en jättegullig bodyklänning till lillan (om det nu blir en tjej). Tyvärr har jag ingen bild på den.

Jag är hemma och är sjuk... igen... Nicklas och jag låg ju sjuka för någon vecka sedan men nu är jag alltså sjuk igen! Suck. Hade jätteont i halsen igår och var täppt i näsan så det fick bli vila idag. Får se om jag kan jobba lite i slutet av veckan istället.


Ajuste! Väntar med spänning om beskedet från försäkringskassan. Om jag får beviljat graviditetspenning eller inte. Men dom är ju inte direkt kända för att agera snabbt. Vill ha ett besked nu så att jag vet om jag ska jobba nästa vecka eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback