Tjejmiddag

Igår var jag bjuden på tjejmiddag hos en nära vän som precis har fyllt år. Det var jättemysigt med trevligt sällskap, presentöppning, heta diskussioner och god mat! Vi fick bakad potatis med skagenröra eller kycklingröra som alternativ och till efterrätt serverades cheesecake! Jag som älskar cheesecake. Tyvärr var jag alldeles för mätt efter maten så jag fick stå över efterrätten.. En stor nackdel med att vara gravid är ju att man (jag) nu för tiden inte får plats med så mycket i magen så man blir mätt fortare.. Jag som älskar att äta :P
Till maten bjöds det även på vin i massor, men eftersom att jag ju inte kan dricka det nu så fick jag pärondryck istället. Hade tänkt ta lite kort men glömde det såklart.



Idag har vi varit ute hos hästarna i stallet. Jättemysigt väder med massa sol idag så dom fick gå utan täcke. Det togs lite kort också, ska se om jag kan få tag på några bra och bjuda er på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback