Vecka 28

Ja då går man in i vecka 28 då, bara 12 veckor kvar!
Har tagit lite mått idag och det visade sig visst att jag gått ner lite i vikt.. Ska till barnmorskan på onsdag så får fråga då hur pass farligt det är. Sist jag var där skrev var för 4 veckor sedan och då skrev hon in min vikt på 64kg, om jag inte minns helt fel.

Lite info:
Vikt: 61.8kg
Mått runt magen: 97cm


Bjuder på lite bilder med:




Nå vad tycks? Stor eller liten? Just nu känner jag mig iaf som en koloss!
Om man ska gå efter hur magen är formad, vad tror ni det är där inne?





Kommentarer
fisen säger:

en bäbis

2012-03-19 | 17:54:08
Anonym säger:

Jag tror det är en pojke...men lite svårt att se. Är det en flicka tror jag att magen ska gå ut mer på sidorna. Men det är bara en gissning ;)

2012-03-19 | 21:22:58
Ulrika säger:

Ser ut som en pojkmage:)

Jag väntar en till pojke, är i vecka 21:)

Vad har du själv för känsla?

2012-03-20 | 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback