Lite shopping

Igår åkte jag och Natta till handen med lilla Leo. Vi åkte till port 73 och tittade runt lite. Jag införskaffade en grill så att jag och Nicklas kan grilla massa god mat i sommar. Sedan köpte jag en mobilarm till spjälsängen. Det blev inte så mycket mer shopping för Natta och jag blev hungriga och Leo var jättetrött. Man får ta det lite lungt när han är med eftersom att han är hjärtsjuk.

På väg hem hämtade vi upp Nicklas och åkte sedan hem till mamma och så grillade vi hamburgare.

Idag är det strålande väder igen och jag hade nog tänkt ta mig en sväng ner på stan. Så tråkigt att vara hemma själv. Önskar att min älskling kunde vara hemma med mig så att vi kunde göra massa saker tillsammans men snart får vi ju bebis och då kommer han iaf att vara hemma ett tag så vi får passa på då.

I helgen kanske syster kommer ner. Ska bli kul. I helgen är det också Ösmo marknad och någon loppis på Estö. Så jag hoppas att vi kan åka dit. Det vore trevligt. Nicklas ska på firmafest på fredag och sedan ska han jobba på söndag så jag blir istort sett ensam hemma om inte syrran kommer. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback