Vecka 37

Shit, nu känner jag verkligen att tiden börjar dra iväg. Redan vecka 37 och om jag tänker tillbaka så har det faktiskt gått ganska fort överlag. Minns den dagen då jag plussade och "skrämde" Nicklas med resultatet. Förut kändes det som en evighet kvar till BF. Men nu kan jag tänka tillbaka och knappt förstå att tiden har gått så fort! Nu står vi här och allt är faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle kunna vara. Nicklas har varit ett sånt enormt stöd för mig under hela graviditeten och jag är såå glad att han finns vid min sida. Vi har ju haft det lite kämpigt båda två under tiden då dels jag mått väldigt dåligt och han förlorade sitt jobb och var utan i flera månader och så kan jag även tänka mig att det tagit väldigt mycket på honom med allt gnäll och tjat om både det ena och det andra. Men faktum är att vi idag är MINST lika kära och förälskade i varandra som i början när vi träffades. Vi har det faktiskt helt underbart tillsammans och vi älskar varandra så otroligt mycket!

Nu när det verkligen börjar närma sig så är det klart att man går och undrar när lilla bebisen ska vilja komma ut. Minsta annorlunda känsla i kroppen gör att man direkt tänker tanken att nu, NU HÄNDER DET! Men faktum är att bebis är kvar än så länge. Jag har visserligen mera krämpor nu än tidigare.. eller kanske inte mer, utan mer intensivare.. och även märkt sista dagarna att jag är svullen i hela kroppen och i samband med det börjat undra om jag har fått havandeskapsförgiftning så visst känns det som att allt är väldigt nära! Bebis kan ju faktiskt få för sig att komma imorgon. Det vore ju inte helt konstigt. Jag hoppas bara inte att jag måste gå över tiden! Det vore extremt jobbigt.. tror jag.

Har inga roliga mått jag kan bjuda er på men Nicklas tog en bild på mig igår, skitful verkligen men man ser ju hur stor magen har blivit. Tänkte att jag skulle ladda upp den, om jag bara kan komma på hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback