Helgens planer

I helgen så är det som vanligt full rulle. En jävla massa flängandes hit och dit. Jag tror ärligt talat inte att jag och Nicklas har haft en enda helg där vi inte gjort ett enda jota. Hursomhelst så är det som jag skrev fullt upp denna helg med. Först och främst så ska vi till globen horse show och kolla. Sedan bär det iväg till min älskade syster som fyller år, Och om det inte blir allt försent på lördagen så blir det en bio på det också! Vi ska se den nya twilight filmen! LÄNGTAR!!! Allt detta sker som sagt på lördagen. Kanske blir söndagen rätt så lugn iaf. Jag vill dock åka och införskaffa mig (oss) lite fler sådanna ljusstakar som jag skrev om i mitt förra inlägg.
 
 
Nu ska vi sätta oss och äta mat, mums, jag är utsvulten! Nicklas har lagat tunnbrödsrulle! Älskar!!! <3
Vad tycker ni om att ha på eran rulle? Själv älskar jag dallassallad och har alltid det på min. Förstår inte hur man kan blanda räksallad med korv... fisk och korv liksom... nej tack för mig!
 
 (Lånad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback