Ikea, vin och pizza

Igår var jag på IKEA och handlade lite nya saker till vårt hus. Vårt hus, ibland fastnar det inte riktigt på tungan och vi båda har kommit på varandra med att säga lägenheten flera gånger.. tar ett tag att vänja sig vid ordet men vi har verkligen vårt alldeles egna hus. Känns helt underbart!
Hursomhelst så var jag ju på IKEA igår. Handlade lite mattor och lite annat smått och gott. Köpte även en jättefin "ljusstake" till fönstret. Men när jag kom hem så insåg jag att jag ville (behövde) ha flera. Så det ska inhandlas nu i helgen. Vad tycks?
 
Sedan blev det hemmagjord pizza på kvällen och ett varsitt glas mousserande vin till. Mys! Kan inte sluta tycka att vi har det sååå supermysigt hemma hos oss. Vi har tänt ljus varenda kväll nu. Det är det enda jag älskar med den här årstiden, mörkret och myset på kvällarna med massa tända ljus. Annars är det kallt, blåsigt, regnigt och ruskigt med snö och kylan.
 
Ne nu ska jag gå och busa lite med Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback