Då var det eviga letandet över

Vi har ju letat efter någonstans att bo nu ett tag då jag fick min bostadsrätt såld rätt så snabbt via facebook som jag skrev i ett tidigare inlägg. Hursomhelst så har det varit väldigt stressat här hemma med att försöka hitta något nytt ställe att bo på. Vi har kollat Överallt i hela Sverige men nu äntligen har vi hittat rätt!
 
Det började med att vi i måndags hittade ett hus på hemnet som såg rätt så fint ut! Jag försökte ringa mäklaren för visning men han var väldigt svår att få tag på. Tillslut vid halv 4 så fick jag tag på en annan mäklare som sa att ägaren av huset själv kunde visa det, så jag slängde in mig och Isabella i bilen och ringde Nicklas och sa åt honom att vi skulle på visning vid 6 på Norrort. När vi kom dit så var huset precis lika fint som på bilderna. Med en jäkla massa potential! Vi sa att vi ville köpa det och så skakade vi hand. Sedan ringde jag mäklaren igår (tisdag) och så åkte vi dit och skrev på köpekontraktet! Här gällde det att agera fort haha! Att köpa hus tog visst bara 2 dagar.
 
Bjuder på lite bilder på vårt fina slott =)
 

Kommentarer
Natalie Lundö säger:

Grattis till ert slott. Jätte fint :) när flyttar ni?

2012-10-03 | 09:44:46
Bloggadress: http://www.varathjategull.blogg.se
Jag säger:

Tack så mycket! Vi kommer att flytta rätt så snart. Ska ju vara ute senast den 1:a November så det blir med lite kort varsel. Runt den 20:e skulle jag tro.
Ni får gärna komma och fira jul med oss om ni vill =)

2012-10-03 | 13:22:51
Bloggadress: http://varalskling.blogg.se
madde säger:

faan vad najs! grattis :P

2012-10-03 | 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback