Flyttkaos mm

Vi var varit helt upptagna med allt flyttkaos så det är faktiskt därför jag inte har bloggat på ett tag. Först packa ner allt och det är ju inte förrän då man inser hur mycket saker man samlar på sig genom åren. Kartong efter kartong packades utan att vi egentligen såg något slut på eländet. Men nu är iaf allt packat o klart och t.o.m flyttat till nya huset. Katterna och hästarna är flyttade och gamla lägenheten urstädad och faktiskt så lämnade vi nycklarna till nya ägaren igår. Blev bara en snabb visit till Nynäs för att lämna nycklarna för jag hade lovat att dom skulle få flytta in tidigare. På torsdag kommer jag ner igen för att få pengarna. Jippii!! 
Nu gäller det att börja boa här hemma. Packa upp allt från kartongerna igen, och nu har vi bestämt oss, jag och Nicklas för att rensa ut allt som vi inte använt eller tänkt att det kan vara bra att spara men sen aldrig använt iaf.
 
Jag har iaf kommit fram till nu att jag _nog_ aldrig mera kommer att flytta! Fan vad jobbigt det är, särskilt med en bebis att ta hand om samtidigt. Många sa till mig att flytta inte under graviditeten, det kommer vara jättejobbigt. Men nu så här i efterhand så skulle jag nog hellre ha gjort det. Då skulle jag ju ändå haft koll på den lille :)
 
 
Kan också tillägga (som vi märkt i efterhand med huset) att det varken finns tv-uttag, mottagning till telefonen (den skiftar VÄLDIGT mycket) eller någon möjlighet till internet. Anledningen till att jag kan blogga just nu är för att vi fick låna en dongel av Nicklas pappa igår men man måste sitta still på samma ställe för att man ska få behålla internetet. Så nu sitter jag här i sängen =) Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback