Ledig?

Tjohej! Har haft ett par riktigt hektiska dagar nu så därför har jag inte hunnit blogga.. Som vanligt var det full rulle i helgen med hästar, å allt annat som ska fixas.. men vi hann ta en kvällstur till kista i lördags och träffa upp bästa syster och hennes Jimmy och sedan i söndags så var det söndagsmiddag hos Nicklas föräldrar. Mysigt och jättegott!
 
Idag åkte jag och Kim, Theo och de båda Isabellorna in till Stinsen för att åka lite inomhus skridskor, med följde även Freddy och sedan dök även Nicklas upp och vi bestämde oss för att fara vidare till Kista.. Gud vad jag och Nicklas hänger där, typ hela tiden.. haha
 
 
Imorgon har både Kim och jag blivit hembjudna till en granne för lite babyfika, ska bli jättekul för de små liven, ser verkligen fram emot det! =)

I helgen är det fullrulle igen, fast denna gång så har vi fixat barnvakt, närmare bestämt nattvakt åt Isabella. Hon har ju aldrig sovit borta förut så jag är så klart lite hönsig och orolig.. men vi får se, jag tror och hoppas att det kommer gå jättebra! Då har vi bestämt oss för, Nicklas och jag, att först på dagen åka till..... Kista igen.. och gå på bio, äta på restaurang och sedan röra oss hemåt och sedan dra uut! Vi har inte bestämt oss än för vart vi ska gå, men det blir väl lokalt, antingen Märsta eller Uppsala..
Elli, om du läser detta! DU MÅSTE MEEEE!!!!! <3
 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback