mysdag med shopping

Igår kom Kim, Freddy och Theo förbi för en fika efter att jag hade varit i stallet. Satt och fikade en stund och sen kom jag och Kim på att vi ville shoppa lite, jag behövde köpa nya byxor o så så vi drog iväg och jag hittade 2 par nya byxor och en jättesnygg ögonskugga! Har letat som en tok efter en smoeky eyes i rätt färger och nu hittade jag äntligen en så känner mig rätt nöjd! Idag ska vi fortsätta shoppa lite, jag ska in och köpa lite heminredning tror jag.. Har spanat på en ursnygg väggklocka som jag vill ha, så den blire sen får jag se om jag hittar något mer :D
 
Nu ska jag och Isabella iväg till stallet för våra dagliga sysslor! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback