Ångest-söndag

Stackars älsklingen har värsta ångesten idag! Dags för jobb imorgon igen och trots att han varit ledig nu över jul och nyår så känner han att han inte haft chans att slappna av helt. Vi har iaf gjort det bästa av dagen med att sova ut i morse, ligga och dra oss länge i sängen med massa mys och sen tog vi oss en långpromenad ute och han tog lite foton o så. Sen vi köpte vår systemkamera så verkar han ha fått upp ögonen lite för det och skaffat sig ett fotointresse vilket jag såklart tycker är jättekul. Ni skulle bara veta hur mycket knasiga bilder vi har på Isabella haha. Hursomhelst så har vi nu precis ätit middag, idag blev det improviserad korvstroganoff, och med improviserad menar jag att jag saknade tomatpuren så jag fick improvisera lite med krossade tomater istället.
Nicklas verkade iaf gilla det för han tog flera portioner och sa att det smakade pizza... Knasbol!!
Nu sitter han och Isabella i soffan och myser medans jag sitter här vid datorn. Ska nog ta och göra dom sällskap. Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback