Håll till godo!

Oj vad tiden går fort ibland! Har ju egentligen massa att berätta men vi får ta lite i taget... Jag måste ju spara på något iaf! Hehe
 
Hursomhelst så har lilltjejen fått sin andra tand. Egentligen kom den för ganska länge sedan, faktiskt nästan direkt efter den första men har glömt att uppdatera er om det. Sedan var hon och jag på besök häromveckan i min gamla hemstad. Vi hälsade på min mormor och min mamma men hade även fullt upp med annat. Fast jag hann ändå träffa Madde och Gabbe samt Natta med familj. Jag hade även bokat in en träff med Denise och hennes familj men Isabella var helt slut den dagen så vi fick ställa in. Men jag lovar att jag ska komma ner bara för er skull nästa gång!
 
 
Sedan har det hänt mycket i stallväg. Lova har åkt iväg på utbildning till en duktig tjej som ska börja träna och kanske till och med tävla henne inom kort! Det känns jättebra och hon kommer att tycka att det är sååå kul! 
Jag har även fått arslet ur vagnen och äntligen skaffat grönt kort! Det var väl ändå på tiden? Sisådär 15år "försent" men ni vet ju vad man säger: bättre sent än aldrig!
 
Nu måste jag hålla lite på resten, så får vi se när jag uppdaterar igen! Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback