Nyår

Det tar såååån tid att ladda upp bilder, jag som hade tänkt göra det från julafton. Men får nöjja mig med att berätta om nyår istället.
 
Vi hade lite smått nyårsfirande i år hemma hos oss. Blev rätt så lugnt med tanke på att det var första året med en liten bebis. Visste inte hur hon skulle reagera med alla raketerna samt att jag inte hade någon större lust att dricka i hennes närvaro. Men middag och trevligt sällskap hade vi iaf. De som kom på middag var Elli och Johan, Jessica och Joel med lilla Melvin och min syster och henne Jimmy, sen får vi inte glömma lilla Malte!
Till förrätt serverades toast skagen och alla fick en varsin välkomstdrink. Sedan bjöds det på potatisgratäng med fläskfile och rödvinssås/bearnaisesås med sallad. Och till efterrätt en blåbär och hallonkompott med vit choklad och vaniljglass. Till middagen serverades vin/öl eller läsk för de som ville vara nyktra!.
 
Blev som sagt en väldans lugn kväll men väldigt trevlig! Jessica och Joel och lilla Melvin stannade kvar och fick ta och "inviga" vårt nya gästrum!  Jessica tog väldigt fina bilder på Isabella och Melvin och jag ska fråga henne ifall jag kan få dom så jag kan dela med mig till er läsare!
 
 
Nu är jag helt färdig och funderar på om jag ska gå å lägga mig redan, utan middag och allt. Är helt slut i hela kroppen.. undrar varför...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback