Sjuklingar

Vi har haft lite sjukdomar här hemma. De har pågått ett bra tag nu med bla förkylningar och allt vad som hör till dessa men tyvärr så har Isabella även råkat ut för öroninflammation också som resulterade i en sprucken trumhinna. Vi var på akuten och fick det konstaterat samt ordinationer om penicilin tre gånger om dagen i fem dagar samt ett återbesök om ca 12 veckor för att se så att trumhinnan läkt ihop som den ska och att det inte är något var bakom kanalen typ. Hon är nu piggare och verkar må bättre men den envisa förkylning som jag drog på mig sitter fortfarande i. Ja ja, jag hade väl egentligen inget mer att uppdatera er om.
Förutom att jag ÄLSKAR min familj! Älskar er båda så mycket och jag är så glad över att vi är en familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback