Sjukstuga

Just nu ligger både jag och Isabella hemma sjuka! Stackars Isabella har åkt på värsta tänkbara, först förkylning, sedan feber och äcklig hosta som sitter nere i lungorna och sedan har hon inte fått behålla någon vätska eller mat under helgen så igår åkte vi in till akuten och det visade sig att hon även har sprucken trumhinna/öroninflammation så nu är det penicilinkur för henne i fem dagar, tre gånger om dagen och ett återbesök om ca 12 veckor för att se att det har läkt som det ska. 
Jag önskar att jag hade kunnat få det istället för henne, usch vad jag lider med henne.. Själv är jag bara förkyld med feber än så länge. Nu är det husarrest för henne här hemma iaf tills penicilinkuren är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback