Läkarbesök igen

Ja då har vi varit på ännu ett läkarbesök. Jag fick fortsatt sjukskrivning och vi pratade även om hur dåligt behandlad jag blev på Huddinge Karolinska när jag var där. Se tidigare inlägg för att läsa mer om det. Hon tyckte att jag skulle anmäla händelsen för tydligen var jag inte den enda som blivit så illa behandlad där. Får nog ta och göra det!

Vi lyssnade även på hjärtljuden igen då jag vissa dagar inte alls känner någon rörelse därinne så vi var lite smått oroliga. Men allt verkade bra. 152 slag visade den och tydligen ligger moderkakan på framsidan eller vad hon sa, så det kunde tydligen vara anledningen att jag inte känner av den lille vissa dagar.


Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll. Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback